.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدوي كيا از فوتبال خداحافظي مي كند

شمال نيوز- کاپیتان پرافتخار تیم فوتبال پرسپولیس که چند سال پیش از بازی در تیم ملی فوتبال ایران نیز کناره گیری کرده بود، پس از نشستی که روز پنجشنبه با سرمربی پرسپولیس داشت، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی کیا که در اکثر نظرسنجی های سال 91 به عنوان بازیکن و مرد اخلاق ورزش و فوتبال ایران انتخاب شده است، روز پنجشنبه و قبل از اعلام فهرست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار با مس کرمان در نشستی با یحیی گل محمدی شرکت کرد و پس از این نشست بود که تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

براساس مشورتی که مهدوی کیا با گل محمدی داشت مقرر شد وی تا پایان رقابت های این فصل لیگ برتر کنار سرخپوشان در تمرینات و اردوها حضور داشته باشد و در صورتیکه تیم پرسپولیس به دیدار فینال جام حذفی راه پیدا کرد دقایقی برای این تیم به میدان برود و برای همیشه کفش هایش را آویزان کند.

مهدوی کیا در نیم فصل اول از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس بود اما به خاطر مصدومیتی که از ناحیه کمر نصیبش شد مدتها از میادین دور شد و پس از به دست آوردن سلامتی اش دیگر راه به ترکیب اصلی پیدا نکرد. بااین حال او علی رغم نیمکت نشینی طولانی هیچگاه لب به اعتراض نگشود./خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.